Proces zakupowy

Sposoby płatności

 

W naszym sklepie internetowym możesz zapłacić za pośrednictwem operatora płatności internetowych PayU dwoma sposobami: za pomocą przelewów bezpośrednich tzw. pay-by-link oraz za pośrednictwem kart płatniczych: Visa i Mastercard lub wysyłając standardowy przelew bankowy. Dodatkowo możesz wybrać odroczony sposób płatności "kup teraz, zapłać później" za pośrednictwem Twisto.

Formy płatności

 

Płatność za pośrednictwem PayU

PayU oferuje trzy sposoby zapłaty – Klient po wybraniu opcji płatności za pośrednictwem PayU, musi zdefiniować także metodę:

  • szybki przelew internetowy (tzw. pay-by-link)
Kupując w Sklepie internetowym, po wybraniu opcji płatności szybki przelew internetowy, Klient zostaje skierowany za pomocą serwisu PayU na stronę swojego banku. Po zalogowaniu się, wystarczy sprawdzić dane, które dla wygody Klienta będą już uzupełnione, a następnie wysłać przelew. Wpłaty są księgowane codziennie przez całą dobę, a więc zakupy można robić o każdej porze dnia i nocy.
 
  • karta płatnicza
Za zakupy Klient może zapłacić także kartą Visa, Visa Electron, MasterCard, bądź Maestro. W tym przypadku w celu potwierdzenia płatności, Klient będzie zobowiązany podać dane swojej karty oraz trzycyfrowy kod CVV2 / CVC2.
 
  • konto PayU
Po wybraniu opcji płatności kontem PayU Klient zostanie automatycznie skierowany na stronę logowania do konta PayU. Po zalogowaniu, jedyną czynnością, którą należy wykonać, jest potwierdzenie płatność, co pozwoli na sfinalizowanie zakupu.
 
  

Płatność za pośrednictwem Twisto

  • Co to jest Twisto?

Metoda zakupu, która pozwala Ci zapłacić za zamówienie po uprzednim sprawdzeniu go w domu. Bez rejestracji!

  • Jak mogę skorzystać z Twisto? (dla Twisto Only)

Wybierz Zakup z Twisto na etapie wyboru metody płatności za zamówienie – tylko tyle, jednym kliknięciem!

  •  Jak mogę skorzystać z Twisto? (dla Twisto z imoje)

Na etapie wyboru metody płatności wybierz Płacę online z imoje, a następnie Zakup z Twisto.

  •  Kiedy i jak dokonuję płatności do Twisto?

 Masz 21 dni na opłacenie zakupów. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz mailowo.

  •  Ile kosztuje korzystanie z Twisto?

 Twisto nic Cię nie kosztuje, płacisz jedynie za swoje zamówienie.

 Potrzebujesz więcej informacji?

 Wsparcie Klienta Twisto jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 22 263 02 10 oraz mailowo na kontakt@twisto.pl.

 

Płatność przelewem tradycyjnym

Po wyborze opcji płatności przelewem tradycyjnym, Klient otrzyma niezbędne informacje do jego realizacji tj. numer konta, dane do przelewu oraz kwotę. Prosimy pamiętać jednak, że realizacja zamówienia rozpocznie się dopiero w momencie zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.

Dane do przelewu tradycyjnego Prima Moda S.A.  ING Bank Śląski 38 1050 1025 1000 0090 3164 2342  kod SWIFT INGBPLPW

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko.

Pobranie pieniędzy z konta

W przypadku korzystania z usług operatora PayU kwota zostanie pobrana z konta niezwłocznie po dokonaniu płatności internetowej. W przypadku korzystania z przelewu tradycyjnego, kwota zostanie pobrana w momencie realizacji przelewu przez bank.


Płatność za pobraniem (przy odbiorze) 

Po wyborze opcji płatności za pobraniem Klient może zapłacić dostawcy gotówką lub za pośrednictwem karty płatniczej (w przypadku jeśli dostawca oferuje taką możliwość).


Wysyłka


Darmowa dostawa

Sklep internetowy www.primamoda.com.pl realizuje zamówienie na terenie Polski. Frimą kurierską obsługującą wysyłkę produktów ze sklepu internetowego jest InPost (Paczkomaty oraz przesyłka kurierska).

Koszt dostawy

Dbamy o to, aby zakupy w naszym sklepie internetowym były przyjazne, dlatego dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł koszty wysyłki są całkowicie bezpłatne (koszt wysyłki 0 zł).
Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 199 zł w zależności od wybranej formy dostawy wynosi:

  • odbiór w paczkomacie - 10 zł
  • odbiór w paczkomacie z płatnością przy odbiorze - 12 zł
  • przesyłka kurierska - 15 zł
  • przesyłka kurierska z płatnością przy odbiorze - 15 zł.

Czas oczekiwania na paczkę

Wszystkie zamówienia opłacone do godz. 13.00 danego dnia roboczego (zaksięgowane na naszym koncie), będą realizowane jeszcze tego samego dnia. Zamówienia opłacone po tej godzinie będą realizowane w kolejnym dniu roboczym. Realizacja zamówienia od momentu zaksięgowania środków na naszym koncie trwa 1- 2 dni robocze. Od momentu nadania paczki na swoją przesyłkę Klient będzie oczekiwał jedynie 1-2 dni robocze.
Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy dla Rzeczypospolitej Polskiej. 

Śledzenie przesyłki

Po wysłaniu przez sklep internetowy paczki, do Klienta zostanie wysłana również wiadomość e-mail zawierająca numer listu przewozowego. Posługując się numerem listu przewozowego Klient może szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się przesyłka. Lokalizację przesyłki można sprawdzić na stronie Inpost.

Sklep internetowy www.primamoda.com.pl prowadzony przez Prima Moda S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 6/14, 00-537  Warszawa, Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie  XII Wydział Gospdoarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS, pod numerem 0000271081 kapitał zakładowy 1.600.000 PLN NIP: 897-16-48-802 REGON: 932270815